DŮLEŽITÉ!! VŠICHNI ČTĚTE - JSME FLOWER-POWER!!

Děěěěkuuuujeeeemeeee!! :D:D

Twilight recenze

18. ledna 2009 v 18:19 | Power!! |  Films
Esence demence. Ksichtem hlavního představitele počínaje, stupiditou tokajících dialogů pokračuje a laciným poskakováním ve vývoji všeho konče. Náctileté emo holčičky však zažívají první orgasmy... S věkem či opačným pohlavím bohužel účinek látky rychle mizí do ztracena. Příběh je režijně podán tak mdle, že ani těch několik vymazlených scén nemůže zachránit dějové prázdno s nulovou gradaci a absencí napětí, krve, emocí. ___ Ne, že by mi bylo téma úplně proti srsti, jenže jeho realizace ano. Dal jsem za Twilight v kině pade a pokud se premiéra pokračování nestrefí zase do nějaké podobné akce, vyřeším to jako Bella s odhalením staletého tajemství upírů - pár minutami přes internet.
co to tu kecá?? náctileté emo holčičky prožívají první orgasmy?? omq tohle musel napsal 40letej panic žijící s maminkou, kterej se vyžívá v tom, že kritizuje skvělý filmy. třeba mu de o to, že se nad touhle blitinou co napsal rozčilujou normální lidi a uspokojuje ho to
omq, jestli se nechcete naštvat, neklikejte!! áááá

V časopisu Pevnost o Stmívání mluvili jako o fantasy růžové knihovně, která se snaží konkurovat slávě Harryho Pottera, a ačkoliv toto psali o knížce, knížka samotné i přes to všechno má nenápadný a nevídaný úspěch, a to se cení, protože natočit podle toho film, od kterého se moc nečeká, a nakonec je velice úspěšný, už je jaksepatří na pováženou zajímavé, a rozhodně stojí za to, se trošičku zamířit na trilogii Stmívání samotnou, protože tu s náma nejspíš nějakou dobu ještě bude, a proč nakonec ne. S názorem, který napsala Pevnost docela i souhlasím, film není v ničem jiný, proč taky, ale má tak zajímavou atmosféru, že se na to nechá příjemně koukat a věřím, že úspěšná bude také. Sice nedosáhne kvalit Harryho Pottera, ale jistou cílovou skupinu určitě chytne a nepustí. Líbí se mi, že se do toho pustili, že je stále se na co těšit a stále je co nového objevovat. Nejdříve jak to půjde se pustím i do samotné knížky, protože ačkoliv možná má v sobě to o čem Pevnost tvrdí, má také to, co řada knížek hledá, ale najít nemůže, atmosféru, a výborně popsaný svět, ve kterým se tento příběh odehrává. Docela se i těším na pokračování, které nejspíš díky celosvětovým výdělkům, které film získal, bude.
není v ničem jiný?? nedosáhne kvalit harry pottera?? *lol* tak to je dobrej vtip. tak schválně - kolik je filmů, kde sou upíři ti hodní?? twilight mnohonásobně přerčil toho pitomího kouzelníčka, kterýho miluje náš profesor angličtiny!! souhlasím s tou atmosférou. tomu se opravdu nic nevyrovná
Popravdě, co si budeme povídat, toto není zrovna jeden z trháků, na který se člověk předem těší, jak ratlík na kost, ale moderní upírská romance zase tolik nezklamala. Herecké obsazení v podobě Roberta Pattinsona jako upíra Edwarda i zbytku jeho "rodiny" bylo zvoleno spíše s ohledem na jejich vizáž, nežli na základě hereckých dovedností, ale nic se neděje. Při pohledu na jeho "cool look" jistě ukápne slina chtíče nejedné puberťačce a tak je alespoň nějaký úspěch předem zaručen. Takový kluk samozřejmě potřebuje pořádnou holku a tak na druhé straně se nám tu objevuje Kristen Stewart v roli nové přistěhovalkyně Belly (zde jsme již na něčem jiném, svou roli zahrála velice vkusně a nejlépe ze všech přítomných), která ač mimochodem upírem očividně není, její make-up tvrdí opak. Závěr filmu je očekávaný a přiletí najednou s upíří rychlostí. Za zmínku stojí ještě pár vtípků, nad kterými se dá lehce pousmát, a samozřejmě nesmím zapomenout na upíří baseball. Pochválit musím především hudební doprovod Cartera Burwella, který je na úrovni a některým pasážím tak dodává značnou dynamiku. A abych nezapomněl, zde upíry uvidíte v úplně jiném světle, než jste je znali doposud a to doslova. Twilight na mě zkrátka působí jako dospělejší "Smallville" s upíří tématikou, ale nějak si nedokážu představit, co se z tohoto projektu vyklube v dalších dílech.
popravdě, je to jeden z trháků, na který se těším jako ratlík na kost :P :) Při pohledu na jeho "cool look" jistě ukápne slina chtíče nejedné puberťačce - z toho nemůžu XD ale mně se teda moc nelíbí, newim, všem se líbí, ale mně kapka neukápla. souhlas!! Kristen to zahrála skvěle. ehm, jak tenhle úžasnej film může srovnávat se smallville?? omq větší kravinu sem neviděla a on se opovažuje to jen napsat vedle twilight??
Rok 2008 má dva herecké monumenty: Heatha Ledgera a Roberta Pattinsona. Výš, respektive hloub už to nejde. K mému vlastnímu překvapení není Stmívání tak katastrofální, jak jsem se po přečtení knihy domnívala, že bude (dle mého hlavně proto, že plátno snese povrchní a prázdné žvásty lépe než papír, ale to na věci nic nemění). Být v pozici diváka neznalého předlohy, plamenně bych vyčítala absenci scénáře, dějového oblouku a naopak podezřele častou přítomnost skokového vývoje postav, kdy se jedním střihem mění vzájemná ostražitost v krásné přátelství. A především pak nepřítomnost čehokoli, o čem by stálo za to psát aspoň několikastránkovou povídku, natož točit dvouhodinový (!) film. Obsah se dá shrnout na "mladá potká mladého, trochu si povídají, on se cuká, zase si povídají, ona zbožně civí, po krátkém povídání je ruka v rukávě a po odnikud se vynořivším nebezpečí je film zakončen pěkným rozhovorem". Nicméně jelikož s knihou, jež mi připravila nejbolestivější zážitek od Brownovy "Šifry", jsem měla tu čest, nezbývá mi než konstatovat, že toto je v daleko obludnější podobě již v předloze, že Hardwickové se to podařilo učesat na snesitelnou úroveň, že zde Bella díky výborné Stewartové netrpí Downovým syndromem jako její knižní protipól, že zmizela ideologie a že dle špatné látky nelze natočit dobrý film. Úspěchem může být jen průměrný a zapomenutelný snímek, a to se se Stmíváním povedlo. Přesto budu na každém kroku doporučovat, a to kvůli impozantní herecké kreaci Roberta Pattinsona, zn. "překonávám Ed Wooda a jsem na to kurva hrdej". Jeho projev je natolik konzistentní, tzn. že Pattinson se v každé scéně očividně záměrně tváří, jako by dostal pánví přes držku a měl každou chvíli omdlít, že ho nemůžu peskovat za špatné herectví, ale za naprosto nehodící se interpretaci a ztvárnění postavy, které navždy změnilo moje chápání špatného výkonu. PS: jo, a námět je EMO.
tak katostrofální jako knížka?? mně osobně se teda víc líbila knížka, tak nechápu... ale že se edward tváří jak kdyby dostal pánví přes držku, to sem se zasmála XD námět je emo?? co to zase mele?? tak fajn, teď mluvím k těm, co to viděli - kolik z vás si myslí, že námet je emo?? áha, jeden člověk, totiž autorka tadytoho plku :P
Jedinný důvod, proč jsem na film koukla v doposud nic moc kvalitě - bez toho, abych jakkoli srážela jeho filmařské kvality - byl, že bezmezně miluji Kristen a na jakýkoli její film se těším ze všeho nejvíc. A to je při hodnocení tak trošku u mě nevýhoda, protože kdyby tam nehrála - nebo v jakémkoli svém filmu - tak by to mnohdy takové nebylo. Knižní předlohu jsem nečetla, nemyslela jsem si ani, že ji číst budu, ale jo, proč ne, myslím si, že to bude hodně milé čtení a hlavně si u toho budu představovat Kristen, takže to půjde jako po másle. Film mě nezklamal, vlastně jsem ani nepředpokládala, že by mohl, už kvůli tomu, že jsem o knize nevěděla nic. Pro mě to bylo asi tak nějak od začátku jasný, že se film povedl. Trailery mě moc nepotěšily, ale na tohle já jsem náročná, smlsnu si na nějakém tak jednou do roka, ale celkově je film opravdu skvělý - jestli někdo bude očekávat oscarové drama, je to jeho problém, že takový výsledek nedostane. Já očekávala herecký koncert Kristen v nenáročném, milém, sexy, temném, mladém a zatraceně ale opravdu romantickém, .. příběhu a dostala jsem toho mnohem víc. Smekám, povedlo se, jestli někdy kouknu znovu - rozhodně, hned, co to půjde .. a tak celkově - ani na vteřinu jsem se nenudila, což taky mluví samo za sebe. A to nebývám u těhle filmů tak hodná .. sečteno podtrženo - kdyby místo Kristen obsadili jakoukoli jinou herečku, mé hodnocení by bylo nejspíš o hvězdičku míň, ale ona to vynesla zase o třídu výš .. a nesmím ještě zapomenout pochválit Pattinsona, kterej mě hodně překvapil a i když to není tak úplně můj typ a doposud mi přišel spíše směšný, ať už ve filmech či na fotkách, tady mu to opravdu šlo.